MODALITATEA DE COMANDA PRINCIPALA ESTE CEA STANDARD PENTRU UN MAGAZIN ONLINE - SE ADAUGA PRODUSELE DORITE IN COS SI SE URMEAZA PASII COMPLETAND DATELE SOLICITATE SI TINAND CONT DE MENTIUNILE SI INFORMATIILE PE CARE LE PUNEM LA DISPOZITIE IN PROCESUL DE COMANDA.
COMENZILE SE POT PRELUA SI TELEFONIC, IN TIMPUL PROGRAMULUI DE LUCRU, ATAT TIMP CAT ESTE AFISAT NUMARUL DE TELEFON IN PAGINA PRODUSULUI SI IN HEADER.
COMENZILE SE LIVREAZA PRIN CURIER RAPID (FAN COURIER SAU DPD) SAU IN CAZURI MAI RARE PRIN POSTA ROMANA. COMENZILE NU SE RIDICA PERSONAL DIN SEDIUL NOSTRU INDIFERENT DE VALOAREA COMENZII SI ORICAT DE SCURTA AR FI DISTANTA DINTRE ADRESA VOASTRA SI CEA A SEDIULUI NOSTRU.
Inainte sau dupa ce ai introdus produsele in cosul de cumparaturi, poti alege sa iti creezi un cont de client cu ajutorul caruia ulterior sa te poti autentifica rapid, fara a mai fi necesara rescrierea datelor personale, sau poti sa finalizezi comanda direct, introducand datele pentru facturare si livrare. Prin autentificare vei avea acces si la istoricul comenzilor tale efectuate ca utilizator inregistrat. Daca desi ai un cont de utilizator dar nu esti inregistrat in momentul comenzii, istoricul tau de comenzi nu va include si aceasta comanda. Dupa finalizarea comenzii pe site in mod normal in cateva momente vei primi automat pe adresa de e-mail o copie a comenzii facute impreuna cu un set de informatii despre procesare si livrare, iti recomandam sa citesti aceste informatii. Costurile de livrare se vor adauga la pretul final al comenzii si va fi conform detaliilor referitoare la transport vizibile pe site. Te vom contacta pentru detalii daca comanda ta va necesita acest lucru. Desi multe magazine online procedeaza astfel, noi nu te vom contacta telefonic pentru confirmarea comenzii sau stabilirea datei de livrare. IMPORTANT: verifica daca adresa de e-mail pe care ai furnizat-o este scrisa corect inainte de a finaliza comanda; in special in cazul adreselor de e-mail Yahoo: te rugam verifica si mesajele primite ca Spam, este foarte posibil ca mesajul nostru catre tine sa ajunga acolo; daca totusi nu ai primit nici un mesaj imediat dupa finalizarea comenzii si golirea cosului, este foarte posibil ca din cauza unei erori nu s-a inregistrat comanda si este necesar sa ne contactezi printr-un e-mail sau telefonic (telefonic doar de luni pana vineri intre orele 9 si 17)